حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

چکیده

 

 

خلاصه تاریخ ۲۵۰۰ ساله ایران :  

هخامنشیان

صفویان

جمهوری اسلامی

  

بیخود اینهمه تاریخ خوندن نمی خواهد !  

پینوشت : دارم فکر میکنم .  

 

یه نکته

 

 

یه نکته : 

دیکتاتورهای وابسته به شرق با زبون خوش نمی رن ولی وابسته به غرب با یک اشارت به سر می دوند !

 

قذافی ها و پهلوی ها  و کلی ها های دیگه

 

پینوشت : من استثنا هستم چون خودم با پای خودم مث بچه آدم خواهم رفت.  

 

 

 

پرواز را

  

 

شعری از دیوان شیخ عباس قمی  

 

دلم گرفته است

دلم گرفته است

به ایوان می روم و انگشتانم را

بر پوست کشیده شب می کشم

چراغهای رابطه تاریکند

چراغهای رابطه تاریکند

کسی مرا به آفتاب

معرفی نخواهد کرد

کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد

پرواز را به خاطر بسپار

پرنده مردنی است 

 

زیرنوشت : مطمئن نیستم چون شیخ عباس توی این فازا نبود  

 

سرکاری

  

دهها سال عمر کردم ۲۲ سال یه چیز منو سر کار گذاشته بود ٬ الانم یه چند ماهیه یکی منو سر کار گذاشته ! 

حسابی کله شدم ! کاردم بزنن خونم در نمیاد ! 

حالا فکرش که می کنم وای از اون روزی که بفهمم از اول تا آخر عمر سر کار بودم ! باور کن همین کره زمین  رو میکنم توی حلق کهکشان راه شیری !  

 

 

 

زیرنوشت : مطمئن باشین بدجور سرکار هستیم !

پینوشت ۱ : روحیه مون رو نبایداز دست بدیم  .

پینوشت ۲ : اونایی که میگن سرکار نیستیم در همون جوهر تشریف داشته باشند .