حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

پزشک

از دست اکثر پزشکها کلافه هستم !


گهگاه با خودم میگم شاید بتوان آنها را جزو اقشار ناهنجار جامعه قلمداد کرد !


دلایل زیاد هستند :


یه برگ تجویز استراحت پزشکی را صدها بار بهشون میگی دارای چه بخشهایی باشه ، باز ناقص می نویسند !

اونقدر ناخوانا مینویسند که به جرات میتوان گفت نوشته هاشون در حد کمسوادترینها در کشور است !

مهمترین چیز در زندگی اکثریت قاطع پزشکان ، جمع آوری پول است ، حتا به قیمت از دست دادن آسایش خود و خانواده شان ! ( یعنی مدیونین اگه بگین پزشکه تا ساعت یک و دو نیمه شب در مطبش بخاطر کمک به مردم ویزیت میکنه )

از نظر برخورد و دقت کار با مشتری به راحتی میتوان آنها را با کم دقت ترین و ضعیف ترین کارمندان ادارات دولتی و غیر دولتی مقایسه کرد !


البته استثناهایی هم هست ، مثل دندان پزشک من که اونم حداقل دو دلیل داره : یکی اینکه در دیسیپلین امریکا پرورش یافته و دوم اینکه از نظر روانی وسواس داره که منجر به دقت کارش میشه .


 پ ن : حقیقت کماکان زشته ! امیدوارم جامعه پزشکان به اخلاق توجه بیشتری بکنند .