حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

برف و بارون

برف بهتر است یا باران  

امروز در راه برگشت برف و باران قاطی می بارید ٬ خب اینم از اون چیزاست یا نمیاد یا وقتی هم  میاد دستپاچه برف و باران باهم میان ! خب خوش اومدن . 

یه چیزی به ذهن لغزنده من شد ٬ برف بهتر است یا باران ؟ 

برف می باره و روی خیلی چیزا رو می پوشونه ٬ هر چند خودش قشنگه ولی روی خیلی از زیباییهای دیگه رو هم می پوشونه علاوه بر اون روی چیزهای زشت و آلوده رو هم می پوشونه ! مثل مدفوع کلاغ ! 

اما بارون وقتی می باره همه چیز رو به وضوح نشون می ده ٬ زشت و زیبا رو اونطور که هست .

دمش گرم بارون ! اما یه کار دیگه هم میکنه بعضی از کثیفی ها رو هم تمیز میکنه ٬ چیزای بد و زشت مثل مدفوع یه کلاغ پیر و بو گندو !  

دمش گرم بارون ! خوشم اومد از این مرامش ! هم روی واقعی نشون دادن دنیا کار میکنه هم تر وتمیز کردن دنیا ! اونم قطره قطره ! 

دمش گرم بارون ! هرچی بیشتر فکر میکنم بیشتر باهاش حال میکنم !  

بارون بیاد و فضله کلاغ پیر و بو گندو رو از روی دیش ماهواره پاک کنه اونم قطره قطره ! اونوقته که چه خوب میشه همه جا رو دید .  

حالا نکنه قطره قطره های بارون سیل بشن ؟ وای چی میشه !  

اونوقته که حتی درختی که لونه کلاغ پیر و بو گندو روش هست رو از ریشه میکنه و با خودش می بره ! 

 

 

وااااااااااااااای بارووووووون ببار !

کریس انجل

کریس انجل شفا می دهد  

ادامه مطلب ...

یلدا

یلدا خجسته باد 

ادامه مطلب ...