حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

تلفیق

اینهم از رییس جمهور جدید ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن ( فریدون ) روحانی ! 

یعنی تلفیقی از حوزه و دانشگاه !  

یه ضرب المثل هست که میگه : ترس گازر تنبون نجس کردن !!! 

امیدوارم این نشود .

وقتی مغزها فاحشه میشوند !

 

از نظر فیزیولوژیک میخوام یک مغز فاحشه ی بی مزد را توضیح دهم :  

  

انسانها در قسمت سر خود مقداری مواد مچاله شده و چین خورده با خاصیت تفکر دارند که این مواد با توجه به یکسری ورودیها اقدام به تجزیه و تحلیل میکنند و پس از آن نتیجه را یا در قسمتی دیگر در همین مواد مچاله شده ذخیره و یا جهت عمل سریع ، بصورت فرمان به سایر قسمتها ارسال میکنند . 

 

اما این مواد مچاله به دو صورت کار میکنند یا اینکه وقتی داده هایی به آن می رسد آزادانه و با استفاده از تجربیات گذشته اقدام به عملیات تفکر میکنند و یا اینکه بدون در نظر گرفتن تجربیات و داده های قبلی ! 

 

در حالت دوم اینگونه استنتاج میشود که این مواد مچاله شده که نامش را مغز گذاشته اند دست رد به سینه هیچ کس نمی زند !  اونهم بی مزد !!! 

چطور؟ 

 

بدین نحو که هرکسی هر چه را بگوید میپذیرد بی آنکه توجه کند که این مورد  خواسته شده قبلن در آن قسمت مواد مچاله شده ی مخصوص ذخیره اطلاعات ، ثبت و ضبط شده است ! 

 

حال این مغز در نقش آلت جنسی یک انسان فاحشه ( مرد یا زن ) هست که دست رد به سینه آلت جنسی هیچ کس نمیزند ، بی آنکه به تبعات و درسهای گذشته ، زخمها و مشکلات پیش آمده توجه کند !!!  

 

حکایت ، حکایت زاغک و روباه است ولی با این تفاوت که زاغک از اون دفعه به بعد قبل از حرف زدن با هر روباهی پنیرش را  توی لونه اش میگذارد و بعد قار قار میکند !!