حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

فساد

 

حس میکنم میزان فساد در مدیران ارشد بیشتر شده !  

 

 

  

پ ن : از کرامات شیخ ما اینست ! کسی که نمی دونه خواجه حافظ شیرازه !

سال نو

 

آغاز سال نو میلادی بر اونایی که سالنامه شون  میلادی هست مبارک

مغز

 

در طول تاریخ بشر تا کنون عمومن مغز وسیله ای بوده برای حفظ و تعادل دو گوش !

سوزش

 

یعنی تا منتها الیه نقطه سوق الجیشی بدن انسان میسوزه وقتی که : 

اون آقاهه به خاطر انتقاد از روشهای اقتصادی رییس جمهور یه استاد دانشگاه رو خونه نشین کرد و یا اون یکی آقاهه بچه مردم را ضرب و شتم کرد و امروز خودشون دائم دارن اسمس و جوک و بد و بیراه واسه احمدی نژاد پخش میکنن » وقتی هم بهشون یاد آوری میکنی میگن : 

 من به گور پدرم خندیدم که بهش رای دادم !!! این اولش اینجور نبود ، اینجورش کردن !!!

همسر آینده

 

راستی تا حالا نگفتم  که می خوام همسر آینده ام اینجوری باشه : 

۱ - زن باشه 

۲ - خوش اخلاق باشه و ترجیحن نمک در رفتار و گفتار و یا چهره داشته باشه 

۳ - تفکر و جهانبینی اش هم نزدیک به خودم باشه  

۴ - دوستم بداره - دوستش بدارم   

و حالا چیزایی که واسم مهم نیست : 

۱ - زیبا یا زشت و قد و بینا و نابینا و ...

۲ - تحصیلات

۳ - شغل

۴ - وضع مالی پدر - مادر

۵ - قوم و ملیت و شهر

۶ - نظر دیگران من جمله کلیه اعضای خانواده 

 

به همین سادگی !  

 

نفس

 

نفسی می آید هرچند با دود

پیام نور

 

از عجایب چندگانه دنیا  یکی رو به چشم دیدم   

دو ترم است که موفق نشدم در دانشگاه مدیر گروهم رو ببینم !  

مثلن این ترم روی در اتاقش نوشته : شنبه ها کلن حضور در دفتر گروه   

و جالب اینکه من هر شنبه می روم و هنوز رویت نشده است !!!  

و این چنین است که دانشگاه پیام نور  بی نظم ترین دانشگاه کشور لقب میگیرد ! 

اس ام اس شریعتی

عجب روزگاری شده  

علی شریعتی که یک زمانی موتور حرکت دانشگاه در مسیر انقلاب ۵۷ بود شده رقیب احمد جنتی در جوک و اس ام اس !!! 

یادمه تقریبا دوسال پیش این خبرا نبود خود من به منظور جلوگیری از بلوفهای طرفداران او چندتا بلوف تابلو زدم که بهشون برسونم حالیمونه که این خبرا نبوده ، اما خب همه قرار نیس روش من رو داشته باشن ، جوک و تمسخر نیز نوعی پاسخ است !

نظر

اگه همه همدیگه رو دوست بداریم چی میشه ؟ 

بی خیال اینجا ظرفیتش نیست ! یا بهمون میگن همجنسگرا یا دگر جنس گرای شهوانی ! 

هیچی ، ما نبودیم ! 

شش ماه باقیست

 

روزی روزگاری پرزیدنتی از ایران زمین گفت : من مدیریت جهانی میکنم ! به بین الملل پیشنهاداتی برای مدیریت دارم . 

ما گفتیم بابا دمت گرم !  

حالا که به اواخر پاییز رسیدیم و مشغول شمردن جوجه ها شدیم دیدیم که در کشور خود : 

تورم دهشتناک !  

فساد اقتصادی فراگیر ! 

 آرامش و امینت زندگی در بین مردم کم ! 

 سلامتی به جهت کمبود دارو و لوازم پزشکی در معرض خطر !  

مهاجرت به خارج از کشور بسیار ! 

اختلاف بین افراد و احزاب حاکم در تاریخ کشور کم نظیر ! 

قوت و روزی کمرنگ ! 

نقل محفل دادگاههای کشورهای مختلف ، احترام و عزت ملت  کمتر از همیشه ! 

 

روابط با سایر کشورها تیره و تیره تر !  

 آه ! ملت رو باش که دوره اصلاحات دردشون شده بود آزادی بیان !!! 

 

اما در این باب مرا درد دلیست کهنه با پرزیدنت احمدی نژاد :  

 هفت سال و نیم گذشت ! نیازنیست بگویم خوب یا بد چون نن جون مهدی هم با پوست و گوشتش اوضاع را درک کرده .  

نمی نویسم از سرزنش و کینه ! که ملامت گران بسیارند  !

 می خواهم بگویم : دکتر تو میتونی ، هنوز شش ماه مونده به پایان ریاست جمهوریت  ! یه تکانی بده ، باور کن ما مردم فراموشکاری هستیم ! خطاها و اشتباهاتت رو فراموش میکنیم .  

بیا وسط ، تو چه بخواهیم و چه نخواهیم رییس جمهور حدود هفتاد و پنج میلیون نفر هستی ، بیا و در این شش ماه برای همه ما ، مردم باش ! باور کن میشه !  

روزی می رسد که می خواهی جبران کنی ولی شاید نان خانه ات را نیز خودت انتخاب نکنی !  

این رسم روزگار است ! من و تو را تفاوت قائل نیست ، کمی زود ، کمی دیر !  

به نمایندگی از تمامی مردم ایران میگویم ، زن و مرد ، کودک و جوان و پیر ، کارمند دولت و بازاری و کارگر و بیکار ، پلیس و سپاه و ارتش ، مذهبی و غیر مذهبی :  

خواهشمندم نگذار دیرتر شود ! شش ماه  باقیست .