حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

جمع آوری دیش ماهواره

 

جمع اوری زورکی دیش ماهواره اگر از روی محبت و درد دین است ، مثل قطع کردن الت تناسلی شخصیست که خود ارضایی میکند !  

اما هم من می دانم و هم اونی  که دستور جمع آوری رو می دهد ، درد جای دیگریست !

من که توی کار اینا وا موندم !

ادم میمونه ! من که دیگه کم آوردم !

یعنی عجب پررو هستند این نماینده های بزرگوار مجلس ما !

در کوران مشکلات اقتصادی و سیاسی ، با اینهمه معضلات پزشکی و سرطان و ... ، وضعیت نا بسامان اجتماعی و فساد سازمان یافته ی اداری و پولشویی شهرام جزایری بیچاره در ورژنهای جدیدش که میفتند زندون و اعدام می شوند  ، امروز توی مجلس در مورد ساپورت پوشیدن زنها به وزیر اخطار میدن !! 

کجا داریم زندگیم میکنیم ما ! 

بابا اگه مسلمونید خب کتاب قران رو بیارید توی مجلس نشون بدین کجاش نوشته که زنها چه لباسی بپوشند ؟!!!
بیاین من ادرس میدم : سوره ی نور ، اگه اونم نروید معنیش رو عوض کنید !  

یا اینکه نه منظور دیگه ای دارین !!! 

که باز هم به نظر من منظور دیگه ای دارین !  

تخریب دولت بنفش و دولتیها ، منحرف کردن افکار عمومی ، همین .  

پ ن :
 راستی چه خبر از محمودتون ؟؟؟  یادم نمیره وقتی میومد توی مجلس چطور مثل بستنی قیفی لیش میزدین !!!