حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

سوال بی جواب



گویند که 25 هزار سال پیش عمو زاده ها را کشتیم و نسلشان را منقرض کردیم و تا به امروز هم  این صفت قتل همنوع به دلایل دیگری ادامه دارد .

از داعش و طالبان و بوکوحرام می گذریم ، چون دیگر حتی کاری از دستان پرتوان من و کاراگاه گجت هم بر نمیاد !

نکته تامل برانگیزی بر اثر وقوع حادثه ی منجر به قتل برایم بوجود آمد ، چند ماهی پیش در نزدیکی محل زندگیم فردی بنام فرهنگ امیری که پیرو شاخه جدا شده از مذهب شیعه بوده به دست دو برادر به جرم ارتداد و کافر بودن ( به نقل از خودشان ) در جلو در منزلش با ضربات چاقو بدون هیچ جر و بحثی کشته شد !

اما نکته تامل برانگیز برای من صرفا کشته شدن آن فرد نبود بلکه لمیدن آن دو نفر بر کوسن آرامش اجتماعی ، قانونی و وجدان در زیر سایه تایید مرشدانشان ودود کردن سیگار تکبر با طعم خون بود !

و اینست سوال بی جواب من : چرا همنوع کشی ؟؟!!

از یک نظر

ذهنشان تراوش کرد که : خدا زائیده ذهن فرافکنانه ی بشر است . 

 

از نظر ایشان تمام موجودات غیر مادی مثل خدا و جن و روح و ... ساخته ذهن است .  این نظر هم اینک با علم فیزیولوژی اعصاب و مغز انسان قابل درک و تجربه است . 

اما از آنجایی که مردمان در طول تاریخ تخیل را باحال تر یافته اند و علم را مستلزم سوزوندن چندین کیلوگرم فسفر به قیمت زیاد ، ترجیحا لمیدن در گوشه ای دنج و ساختن و پرداختن و رنگ و لعاب دادن به موجودات غیر مادی را انتخاب نموده و بعدها از آنها فرمان برداری نمودند . 


واقعیت اینه که موضوع به همین سادگیست ! نمی دونم چرا اینقدر داستان خدایان را پیچیده میکنند . 

پ ن : می نوش که عمر جاودانی اینست .