حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

مهرگان

 

 

خب امثال هم یه مهرگان آمد و دارد می رود و ما هم جشنی نگرفتیم و لیک زبانمان را که موش نخورده پس به همه اهل مهر و صداقت تبریک میگم . 

بعد از نوروز بزرگترین جشن ایرانیها هست یادمون باشه در تعطیلات بگنجانیم . 

 

 

پا نویس : چه حرفایی میزنه سپندار ! هنر کردن برادرای عرب شبه جزیره اجازه دادن فعلا ۵ روز نوروز صفا کنیم بقیه پیش کشتون جناب سپندار ! 

پینوشت : میشه یه معامله کرد : دو ماه اضافه کاری غم و اندوه میگیریم بجاش ۶ روز مهرگان تعطیل کنند  

پ ن ۲ : پیام ارسال نشد چون گیرنده ای با این نام یافت نشد ... 

.

ترس

 

عزیز دل ! ترس هم حد و اندازه ای داره ! 

 

 اینکه میگن فلانی از سایه خودشم میترسه همچین اصطلاح تیتیش مامانیی نیستا !!!  

 

البته اگه ریگی به کفش نداری ! 

 

 

 

یک : من ترسو هستم

دو : ریگ هم به کفش دارم

سه :  به تازگی توی دهات دیدم شغالها هم نمی ترسند  

 

پت و مت

راستش از خودم که پنهون نیست از شما چه پنهان که به نظر من پت و مت اینقدرها هم احمق نبودن !  

اگه خوب نگاه بکنیم خیلی از کارای اونا میتونه راهنمایی واسه روشهای دیگر انجام دادن امورات زندگی باشه ٬ خب درسته که واسه برطرف کردن یه مشکل چندین راه حل غلط رو امتحان می کردند اما مهم این بود که فقط به یک روش اعتقاد نداشتند و به نحوی 

 پلی راه حلیزاسیون بودند .  

خب اینکه مثلا واسه آب میوه گرفتن همون اول برن سراغ دستگاه آب میوه گیری که هنر نیست ٬ مهم اینه که چندین راه حل را آزمایش کرد ٬ اول با یک میکسر بتن ٬ دوم با یک ماشین لباسشویی و سوم با استفاده از پنکه و یه لگن بزرگ و در نهایت با سبک سنگین کردن اوضاع و احوالات پیش آمده  به این نتیجه رسید که اون وسیله ای که در کمد کابینت آشپزخانه هست و به آن دستگاه آبمیوه گیری گویند  بهتر از بقیه ابزارآلات مذکو مفید فایده می باشد .   

 همین پلی راه حلیزاسیون هم اکنون حدود چند هزار سال است که در سرزمین ما بکار می رود ٬ تا حالا فکرش رو کرده بودیم ؟ اینم یه الگوسازی دیگر غرب از منشهای ایران زمین !   

اما آنچیزی که مرا غمگین می سازد اینست که بعضیها به روشهای مختلفه ای که ما بر گزیده ایم

 می خندند و دائم اشارتشان به کمد کابینت هست !   

 

پاورقی : پت و مت آینه ای ایران نما  

این روزها

این روزها بدجور گیج هستم  

نمی دونم کار درستی کرده ام ؟ می کنم ؟ خواهم کرد ؟  

نمی دونم راه جبران دارم ؟ یا خواهم داشت ؟ 

نمی دونم چه خواهد شد ! 

عجب ! من توی موضوع شخصی گیر کرده ام اونوقت به برادر دکتر سید محمود احمدی نژاد و اینها  گیر میدم که میخوان بیش از هفتاد میلیون نفر رو اداره کنند ! جدی میگما ! شایدم هر دو تامون اشتباهی هستیم منظورم اینه که نه من اینکاره هستم نه اون اونکاره ٬ کس دیگه ای بود میتونست ! 

 

زییییینگ ... مغزم هنگ کرد .