حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

سوال بی جواب



گویند که 25 هزار سال پیش عمو زاده ها را کشتیم و نسلشان را منقرض کردیم و تا به امروز هم  این صفت قتل همنوع به دلایل دیگری ادامه دارد .

از داعش و طالبان و بوکوحرام می گذریم ، چون دیگر حتی کاری از دستان پرتوان من و کاراگاه گجت هم بر نمیاد !

نکته تامل برانگیزی بر اثر وقوع حادثه ی منجر به قتل برایم بوجود آمد ، چند ماهی پیش در نزدیکی محل زندگیم فردی بنام فرهنگ امیری که پیرو شاخه جدا شده از مذهب شیعه بوده به دست دو برادر به جرم ارتداد و کافر بودن ( به نقل از خودشان ) در جلو در منزلش با ضربات چاقو بدون هیچ جر و بحثی کشته شد !

اما نکته تامل برانگیز برای من صرفا کشته شدن آن فرد نبود بلکه لمیدن آن دو نفر بر کوسن آرامش اجتماعی ، قانونی و وجدان در زیر سایه تایید مرشدانشان ودود کردن سیگار تکبر با طعم خون بود !

و اینست سوال بی جواب من : چرا همنوع کشی ؟؟!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد