حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

فرجام برجام

دست و کف و سوت معتدلیون و اصلاح طلبان توام با کنف شدن اصولگرایان به اینجا ختم شد که :


با برجام ، بی برجام ، اوضاعمون خرابه !!!

به نظرم میشه کلمه برجام را در فرهنگ لغتهای فارسی وارد کرد و جلو آن این معنی را نوشت : اره دو سر

جهت تفسیر این جمله گرانبها در صورتی که سن قانونی دارید به ادامه روید .

  ادامه مطلب ...

نقابداران


یه سلامی هم بکنیم به اصلاح طلبان


بدون نقاب خوش میگذره ؟؟؟

شروع یک پایان

داستان از آنجا شروع میشه که اسراییل دنبال یک دشمن مشترک با اعراب میگشت ، نبود !


درست کردند ، پردازش کردند و بهره برداری کردند و در نهایت در دسامبر 2017  نتیجه ی کار را تستش کردند !

زمانی که امریکا اورشلیم را بعنوان پایتخت به رسمیت شناخت خیلیها آماده جنگ اعراب و اسراییل بودند ، لکن زهی خیال باطل !

پروژه ایران باعث نزدیکی و همسویی اعراب و یهودیان شده بود و دیگر از قشون کشی اعراب به اسراییل خبری نبود .

و از اینجاست که من منتظر اتفاقات دیگر بزرگی در خاور میانه هستم ، شاید عقربه های ساعت رو برگردانند سر جای قبلش !

پ ن :  اعتراف میکنم از متفکرین دایی جان ناپلئونی خفن هستم .