حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

دیباچه

اینجا خانه دل است ، اینجا خانه آزادی و برابری است .  

 

در اینجا هر کسی میتواند بیاید جز آدمهایی که آنجور  هستند . 

 

اینجا عشق بر هر کس و هرچه آزاد است جز  آن معشوق و معشوقه . 

 

در اینجا هرکس با من راه برود او را به بهترین جاها میبرم وهرکس از برای خود اختیار پیشه کند او را به آنجایی که بد است هل میدهم . 

 

در اینجا همه مثل هم هستیم ، و از حق و حقوق برابر برخورداریم جز آن کسی که زن باشد و یا مثل من حرف نزند و مثل من خواب نبیند .  

 

در اینجا گفتن  و خواندن و شنیدن و دیدن آنچه که اینگونه هست تا سرحد آسمانها آزاد است .

 

اینجا کسی از ریختن خون پشه ای خوشحال نمیشود مگرآنکه آن پشه موقع خواب مردم وزوز کند . 

 

راستی از همه مهمتر در اینجا خوابیدن آزاد است و به افراد بابت خوابیدن بیشتر مزد  بیشتری هم  میدهم و خدایی کجای دیگر اینچنین است ؟   

 

به اینجا خوش آمدید .