حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

تولید مثل

نحوه صحیح تولید مثل را به فرزندان خود بیاموزید !

یکی از پزشکای متخصص دودول و گلدون و لوازم مربوطه ( دستگاه ادراری و تناسلی ) تعریف میکرد : 

 

طرحم رو در یکی از روستاهای دور افتاده میگذروندم ، روزی جوونی 18 ساله که به شغل کشاورزی مبادرت می ورزید  اومد و از عدم بار دار شدن عیال 14 ساله اش  در طی دو سال گذشته عارض شد ، من هم به مدت شش ماه تموم چیزایی که بلد بودم روش انجام دادم ، خودم  زن و شوهر را به شهر میبردم و آزمایش و دارو  و همه ...  

 

همه چیز خوب بود : تخمک و اسپرم و طول دودول و ... 

 

یه چیزی منو مشکوک کرد و اون اینکه چند باری که دودولش رو دیدم دست و پاش میلرزید و از خجالت سرخ میشد ! خواستم ریلکس بشه بهش گفتم تا حالا لواط کردی ؟ گفت چی ؟ گفتم با پسرای دوستت 

 در و تو کردی ؟ گفت نه ! نه به خدا ! گفتم دیدی گفت نه والا !  

  

بهش گفتم وقتی با زنت در و تو میکنی باید تا ته بکنی داخل ، می کنی که ؟ گفت : آقا دکتر ببخشین تا ته که نمیره توی سوراخ ! 

 

گفتم  خب یه کم همت بیشتر خرج بده ! گفت نمیشه که !  

تعجب کردم . 

گفتم لابد طول دالان ( رحم ) کوتاه است ، گفتم آب را تمام کمال داخل گلدون میریزی که ؟ گفت آره !  

 

بعد یه سوال کرد و پرسید : آقا دکتر بعد از چه وقت باید آبها را بشوییم ؟  

گفتم چی ؟ بشویی ؟  آب که داخل است چه جوری میخوای بشوری ؟ گفت آقا دکتر خب نجسه نمیشه که دور دل زن ما خشک بشه ! 

 

از تعجب و خنده داشتم روانی میشدم !  

 

طرف بسیار بسیار بسیار ساده دل و ناشی تشریف داشت !  

 

بیش از دوسال سر دودول را میذاشتن روی سوراخ ناف عیال و بازی میکردن ! و هردو حال و حول !  

 

حالا بیاییم توی جامعه و ببینیم چه چیزای دیگری هست که به آموزش صحیح نیاز دارند ؟  

 

هیچی . بله هیچی ! همه چیز در مسیر صحیح قرار دارد . اون یکی هم آزمون الهی بوده !

 

صد البته که ما عقل کلیم و همه چیز را میدانیم ولی آه از اون روزی که بفهمیم سوراخ رو اشتباه میرفتیم !

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد