حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

زشتی باخود

 بابا بیخیال این خود ارضایی بشین ........

اساسی از یه موضوع شاکیم !  

   

توی این جماعت چند نفر هستند که میگن خود ارضایی کار خوبیه ؟ مخصوصا عادت و استمرار آن ؟  

 

 به هر حال کم و بیش از مضرات آن سخن به میان آمده و شاید به جرات بتوان گفت بزرگترین معضل جنسی جوانان مخصوصا دودولدارن هست . همه سروران علمی و دینی در مکتوبات و رسالات دست در دست هم دادند تا بدیها را گوشزد کنند و راه حلهای فراوانی از برای ترک آن خلق کرده اند . و اکثرا نا موفق !

 

اما در این بین بغیر از کسانی که در آنها به صورت یک مریضی درآمده بقیه با یه راه حل ساده از دست این عادت  رهایی میابند و این راه حل خروج از تنهایی ، خروج از محیط کوچکی که در آن قرار میگیرند و تنها یه صدا وجود داره و یه درخواست کوچولو ! تا حالا دیدین کسی در ورزشگاه آزادی  خودارضایی کنه ؟ یعنی یک صد هزارم هم اونجا بعیده ! اما توی خونه و تنها بنا به آمار بالای 70%   

  

به نظر میرسه محیط کوچک و بسته و تنها ، محل مناسبی واسه خود ارضاییه .

 

اما  با یه نگاه آدموار به  دور و برمون  میبینیم نه بابا این معضل خود ارضایی فقط در دودولداران جوان و مجرد نیست و در تمامی افراد و اشخاص با هر سن و جنسی وجود داره !  خانوم و آقا ، شیخ و مفتی و محتسب و مشتی !  

 

 در خطاکاری هستند و آن را درست ترین عمل میدانند و خود بسیار راضی، ریخته شدن خون بنده ای از بندگان خدا را مایه رحمت میدانند و از آنجهت راضی ، افسانه را حقیقت کرده اند و من را همه می دانند وخود راضی و راضی !

 

هر دم خود ارضایی میکنند و هیچکس تقبیح نمی کند ! حالا یکی بیاد این آمعضل رو حل کنه ! میدونین چرا آمعضل ؟ آخه در وهله اول چطور میشه حالی کرد بابا این گمراهیه! دارید اشتباه می روید ! بعد بشینیم اگه تونستیم راه حل ارایه بدیم .

 

 خودارضایی میکنند و الحق که راضیند !!!  

 

جناب ! محیطی که سالهاست در اون هستین بسته هست شبیه پیله و توی این پیله که دورتان تنیده شده فقط یه صدا هست ! بیخود اینور و اونور نگردین ، هیچ صدای دیگری نیست .  

 

حالا به فرض محال تریپ جمعیت  فول مخ ! من میگم  واسه تفریح و سرگرمی هم که شده یه لحظه از این پیله تشریف بیارین بیرون و در یه محیط  با جنب و جوش و پر سر و صدا قرار بگیرین ! 

  

باور کنیم همیشه صداهای دیگر ارزش شنیدن  دارن .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد