حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

فاحشه قرضی

فاحشهٌ قرضی

قبل از ارائه افاضه ، نوروز رو به همه نو خواهان تبریک میگم ، از صمیم قلب آرزوی بهروزی واسه نوع بشر دارم . 

 

سال نو میشه ، هوا دلپذیر تر ازقبل میشه ، درختان رو به سبزی میارند و ... صدها و صدها تغییر به سمت و سوی بهتر شدن صورت میگیره ولی ...  

 

ولی پس چرا ما آدم نمیشیم ؟ ای کوفت به اون بیضتینی که خشت اول را چپ و چوله گذاشت ، نمی دونم پدران من بودن یا شما ؟ امیدوارم روز قیامت سیخ بکشن و بدهند یه کفتار پیر بخوره !

 

بابا به خدا پینو کیوی چوبی هم آدم شد ! 

راستی چی شد  پینوکیو آدم شد ؟    

 وقتی دور و برمون رو یه ذره خوب نگاه کنیم مغزهایی را میبینیم که ازاله بکارت گردیده اند و از برای آن تن به وسیله ازاله می دهند ، یا به جهت شرم و شاید هم  از بی شرمی !!! 

یه عیب کوچولو هست ، میدونین ماها چی چیمون کار میکنه ؟ دو چیز ، حافظه و احساساتمون . نتیجه این دو روش - مجزا و یا مخلوط - اینست که مغز به شکل یک لوح در می آید که هرآنچه بر آن نوشته شود همان نیز خوانده شود . و وقتی از معادلات اندیشی  یه بچه دیفرانسیل   می گیریم یه نقطه تار در جواب به طرحی کدر قابل مشاهده است و آن همانا  فاحشه قرضی می باشد که در نسب ، زاده همون  ازاله بکارت است و سالهاست ما را  نفله گردانیده  !

 

فاحشه بودن خیلی بده ولی اگر کسی فاحشه شد قرضی نباشه که از صد من گوشت مردار آلوده تره ! 

( صد من در فشار صفر اتمسفر محاسبه گردیده جاهای دیگه فرق میکنه ) 

 در آغاز سال نو ایکاش  تصمیم بگیریم دیگه از روشهای گذشته تصمیم گیری و قضاوت دست بکشیم و خودمون ، ببین خودمون ، فقط خودمون   در مورد رفتارهامون بیندیشیم  هرچند اشتباه .  

 

من فکر میکنم اگه ما هر سال تغییر به سمت آدم و یا آدمتر شدن نداشته باشیم بهتره اول سال  بجای نوروز بگیم : دیروزِ مبارک !   

 

ببخشین باید برم  یکی از دوستای قدیمیم به نام گربه نره  کارم داره .

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد