حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

سر برهنگی

گیسویت را پنهان کن

یکی نیست به این ضعیفه بگه میدونی هر شاخ گیسوت که پیداست یه روز بخاطرش میندازنت تو یه دیگ آب جوش تا همه جات جزغاله بشه ! 

 

میدونی حکمت  این مو  چیه و تو داری ازش چه استفاده ای میکنی ؟ گیسوی سر یه نعمت و موهبته  واسه اینه که وقتی از شوهرت فرمانبرداری نمیکنی و او با عنایت به آموزه های شرعیه  قصد کم کردن گناه خطای  تو را با تنبیه بدنی دارد ٬ اگر در این بین ضربه ای بر سرت وارد کرد جراحت  وارده بر سرت را به حداقل برساند و مبتلا به  عفونت مغزی نشوی . 

 

و تو ای ضعیفه شکران این نعمت را با کفران پاسخ میدهی !؟ چادر به مقنعه و آن به روسری و این به عقب و عاقبت از سر بر می نهی تا بر همه چه  نشان دهی ؟ اگه از فایده اش میگذری خب برو کچل کن بیا قاطی انسانها ٬ اینجوری توی فیلم هم میتوانی اکترس بشی  .

 

اما دانی که گیسوی تو با مردان نامحرم چه میکند ؟ دلها به آتش ٬ جگر به سیخ و دودول سر به آسمان ! موجبات قهر طبیعت !

 

هر شاخ موی تو در حکم فاحشه ای بی لباس در چشم مردان است و من و تو بخوبی حکم عریان ظاهر شدن در انظار را بخوبی میدانیم !  این حرکت قبیح همچون چس پس طهارت هست !

 

یه نگاه به پیره زنها بنداز ! دیدی چطور چارقد می پیچند دور سرشون و یه سنجاق قفلی  از برای تحکم و چادری ضخیم بر روی آن به جهت احتیاط ! اگه پیدا بودن مو خوبه چرا اونها نمیذارن ؟ نه دیگه نمیدونی ! از اهلش بپرس ! 

 

واسه اینکه اونا به مرگ نزدیک شدن و سختی عذاب پس از مرگ را حس میکنند و به خوبی دریافته اند که زیبایی گیسوان را از نامحرمان مخصوصا جوانان پنهان کردن خود عاملی پیشگیرانه است ! و چه حس قشنگی .  

 

از همه مهمتر اینکه دانشمندان هم کشف کرده اند اگه مردی موی زن نامحرم را ببیند  به دلیل وجود مایع خاصی در عنبیه چشم ٬ نور با موج نامشخصی بدلیل حیرت آوری  به شکل مجهولی  دچار انکسار ناباورانه  شده و در محیط اطراف پراکنده میشود که موجب سیل و زلزله عجیبی در آن سرزمین  میشود .  

 

ضعیفه قایم کن این زولف را ! خودت به اول آخرت !  ولی ما طاقت آواره شدن  نداریم !!! 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد