حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

کاشانه

خونه دزدی !

سالهاست یه خانواده تلپ شدن تو خونه ما ٬ آخه یه زمانی اینجور بوده که افرادی تلپ میشدن تو خونه این و اون !  

 

والا اینایی که اومدن خونه ما ادعا دارن که خونواده ما در گذشته دست به گریبان مشکلاتی بوده و داشته از هم میپاشیده و التفات نموده اند ؛ خلاصه اونا هرجور بوده خودشونو انداختن وسط و کنگر خوردن و لنگر انداختند . 

 

حالا من اومدم با خوشبینی اغراقی حرفشون رو از گذشته قبول کردم اما عزیز من امروز که شما افتادین توی جون بنیان خانواده ما و دارین از هم میپاشونیدش ٬ تازه از همه گذشته  نمی دونم از کدوم محضر سند مالکیت شریکی گرفتن و ادعای شراکت  هم میکنن .  

همین چند شب پیش بود دیدم صیغه یکی از پسراشون داشت آهسته میگفت که حالا دیگه باید حالیشون کنیم که همه خونه مال ماست ! و هرچی دارن از صدقه سری جد و آباد ما هستش ! 

  

عجب!

واقعا رو رو برم ! یکی نیست بگه آخه صیغه ای مدتت که تموم بشه مث تفاله چایی میریزنت دور ٬ تو دیگه حد و حصر مشخص میکنی ! 

 

 پدر مادر و خواهر برادرام هم هیچ کاری نمی کنن .

 

اینو می دونم پدر و مادرم که کاملا خامشون شدن و از بیخ اصل داستان رو فراموش کردن . یکی از خواهرام هم از خونه رفت و دائم به من میگه تو هم بیا از دستت کاری بر نمیاد !  بقیه هم که یکی همراه اونا شده و یکی دوتا هم گهگاهی یه چیز میگن و پس می نشینند .

 حالا اگه خوشمون بود میشد یه نموره اغماض کرد ولی بابا این خونواده گند زدن به همه چیزمون . 

 من که عزم خودمو جزم کردم ٬ میخوام باشم و خونه اجدادی رو پس بگیرم . 

   

 یه فکر اساسی کردم و اولین کار اینه که  باید به خواهر برادرام بفهمونم که خونه مال ماست و اینا ادعاشون کذب و سندشون جعلیه ؛ بعد از اون با کمک هم حالیشون میکنیم که خر مرادشون دیگه پیر شده نمی تونه بهشون سواری بده .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد