حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

اینترنت

۱۹.۲

این خاطره ایست از برای آیندگان   

 

امروز  27 ژوئیه  2010 برابر با پنجم مرداد 1389  

 

صبح تعطیل ، پس از خوابی مفصل ، صبحگاهان پس از صرف صبحانه بنا به دلایلی مفصل تر در خانه بودم و عزم تفرج و گشت و گذار در اینترنت را نمودم . 

 

با خط تلفن به شبکه وصل شدم که به نکته ای جالب برخورد کردم ، سرعت اینترنت 19.2 کیلو بایت ! 

 

آیندگان من این را عادی نپندارید ! 

 

سال 2010 هست به این سالها می گویند پست مدرن ! باور کنید که دیگر کسی با چخماق احتراق ایجاد نمیکند همه حداقل فندک گازی یا الکتریکی دارند . 

 

سرعت 19.2 کیلو بایت میدونید یعنی چه ؟ یعنی بجای سفر با هواپیما بر چهار پایی سوارشوی و دوصد البته اگر جایی آن قدرتش تاب شد ، چهارپا بر تو سوار شود تا با هزار حول و ولا به مقصد برسی ! 

  

به بیانی دیگر یعنی برای داونلود یک فیلم چند روزی    ... Please wait downloading  

 

و این در حالیست که در سرزمینهای مجاور ما همانها که در کتاب تاریخ می خوانید روزی از کارگران و متکدیان دیار ما بودند دارند  با سرعتهای گیگا بایتی حال می کنند .  

 

اما میدونین چرا ؟ 

 

آره می دونم که شما بهتر از من هم میدانید و هم  قضاوت خواهید کرد که چرا !

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد