حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

رمضان

 از من زشتگو ...

یکی از موضوعات پر اهمیت در جامعه روزه گرفتن است و قرار گرفتن اجبار آن در ماه قمری رمضان .  

 

اما یه چیزایی هست که درکش سخت می نماید مثلا : 

 

اگه دو رکعت نماز در فلان شب رمضان خوانده شود بهشت رفتن مسلمان قطعیست ، بخشش گناهان بی شک است و خداوند او را حفظش می کند و آتش جهنم در کار نخواهد بود و بسیار موارد دیگر که مبلغان بر ما عرضه می دارند . 

 

نکته اینکه : برادر و خواهر مومنه در طول سال دروغ بگو ، غیبت بکن ، حق بخور ، دل بشکن ، دزدی بکن ، تجاوز بکن کلا هر بدی خواستی بکن و در فلان شبی دو رکعت نماز بخون نه تنها همه مالیده بلکه بدون حساب کتاب در بهشت برین موعود از تو پذیرایی خواهد شد !!! 

 

عجب !!!  

 

شب احیا تا صبح بیدار بمونه که گناهانش بخشیده شود ؟! 

 

یعنی خدا به این سادگی از حق دخترک معصومی که شازده بهش تجاوز کرده با یه شب زنده داری  می گذره ؟! 

 

یعنی حاجی پول نزول بدهد بعد با دو رکعت نماز پاک و پاکیزه بشه و وعده نوشیدن شراب بهشتی داده بشود ؟!  

 

عمل زشت و کثیف چشمچرانی انجام بدهد بعد با نگاه بر آیه قران در حین روزه داری چشمانش برای همیشه محفوظ از بلا شود ؟!

 

یعنی انسانی را بکشد و با یه ختم قران او خود ثواب شهید ببرد ؟! 

 

دو رکعت نماز در شب اول رمضان بخواند تا سال بعد هر جور خواست رانندگی کند خداوند او را حفظ می نماید ؟! 

 

آیا اشک کسی که سالها اشک مادری را در آورده نزد خدا زلال تر است ؟ 

 

به خدا باورش سنگین است !!! مگه جهان بی حساب کتابه ؟  

 

حالا من زشت گو را بی خیال مگر جناب مبلغ ، جناب مسلمان ، در کتاب مرجعتان نیامده : 

 

فمن یعمل مثقال ذرة خیراٌ یره و من یعمل مثقال ذره شراٌ یره ! 

 

من فکر میکنم انسان باید در هر سال  365 روز و شش ساعت روزه بگیرد !  

 

 تاکید میکنم انسان  .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد