حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

مماشات

مماشات

برخی از گویندگان می گویند حقیقت را هرچند ناگوار باشد باید گفت و برخی دیگر می گویند نه همه جا .

در نگاه اولیه اون برخی دوم تا حدی درست می گویند  اما نقطه ای که موجب جدل میشود این است که این همه جا کجاست ؟؟؟ 

از نظر برخی دوم  حقیقت را تا میشه باید گفت تا جایی که معکوس جواب نده و یا اینکه موجب حذف جناب خانوم یا اقای حقیقت گو نشود . 

مثلا نمیشه راست رفت توی بیت المقدس و گفت : شما ای قوم یهود که کله را در دیوار میکنید و می جنبانید چرا از دین دو هزار سال پیش تبعیت می کنید و زندگی و عقل خود را دست روشهای دو هزار سال پیش می دهید ؟ 

یا اینکه نمیشه روز عاشورا بلند شد رفت وسط مراسم عزاداری شیعیان و گفت که آهای جماعت گمراه چرا دنباله رو خرافات شده اید ؟! چرا بر سر کله خود می زنید ؟! 

خب پرواضح است که شیعیان و یهودیان نه تنها طرف را همونجا سلاخی کرده بلکه نسخه ای از

 دی ان ای طرف رو گوشه کتابهای مقدسشون مینویسند تا  چند صد سال دیگه رونوشتی از اون برداشته نشود ! به بیان ساده تر تخم وترک طرف را منفجر خواهند کرد ! 

اما اون برخی اول حرفشون رو کامل نشنیدیم . اونا میگن که حقیقت را همه جا باید گفت حتی توی

 بیت المقدس و کعبه ! اما سرکه ایسوندن اصول می خواد .  

گاهی وقتا دیدین دو نفر حرفشون تموم میشه و خیلی مسالمت آمیز از هم جدا میشن و بعد یکیشون میگه : اون حرفی که بهم زد از صد تا فحش خواهر مادر بدتر بود !!!

پس چرا با اون برخوردی نکرد ؟

معلومه دیگه طرف به جای گیوتین از پنبه استفاده کرده بود !  

این نظریه خیلی خوب و مفید است . خیلیها در طول زندگیشون بارها و بارها افرادی را در گمراهی     می بینند ولی سکوت اختیار می کنند تا مبادا کسی از شنیدن حقیقت دلگیر یا ناراحت شود و یا اینکه زبان سرخ سر سبزشان را بر  باد دهد . ولی با اصول و تکنیک درست میشه حقیقت رو بهشون رسوند و چه بسا اصلاح شوند . 

البته این قبول که گهگاه نرود میخ آهنی در سنگ ولی فراموش نکنیم که قطره آب در طول چند سال سنگ را به زیبایی و دقت سوراخ می کند . 

بیائیم حقیقت را بگوییم هرچند که زشت باشد . 

تازگیها آخوندهای منبری هم شیوه حقیقت گویی در پیش گرفتند و صد البته بنا به ترسشان از بیان خیلی از حقایق اجتماع به بیان حقایقی در باب مسایل جنسی روی آورده اند و کلا بحثشان از شرارت بلوتوث شروع و به زیر لحاف  ختم به خیر میشود و همانا چه مجذوبینی هم پیدا کرده اند . 

اینم یه تکنیکه دیگه !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد