حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

متافیزیک

آخ که چه حالی میده  

جهان در یکهزار و نهصد و هشتاد یک میلیارد سال نوری قبل از امروز به وجود آمد که در حقیقت چیزی حدود سه چهارم میلیارد سال قبل از آن شروع به شکل گرفتن کرده بود . در کهکشان شماره شش قرار بر این شد که تکامل جهان به شکل حقیقی آغاز شود که این تکامل در سه مرحله پنج میلیارد ساله ،و دو مرحله سه میلیارد ساله به طول انجامید و پس از آن به جهت اینکه موجودات در آن روی به جهالت گذاشته بودند یک میلیارد سال نوری دیگر به دوران تکامل افزوده شد .  

در آن کهکشان نوارهایی را به جهت محافظت از حیات بر گرد آسمانش پیچیدند که در هر لحظه به مقیاس آن زمان شصت میلیارد محافظ تازه نفس از این نوارها پرستاری می کردند . تا اینکه بنا شد در سال بیست و چهار میلیارد نوری از زمان صفر ٬  به دلیل گمراهی گروهی از نگهبانان ٬ نوارها برداشته شوند و به جای آنها میخهای عظیم آسمانی زده شوند و اینگونه شد به تحقیق . و این راز در سینه ها ماندگار خواهد بود .  

 پس از ۵۱ هفته نوری بنا بر آن شد تا یک جفت ملخ از کهکشان شماره سیزده به اینجا آورده شود و به خاطر خوشحالی آن یکی ، این یکی را زیر خوابی آن قرار دادند و این کار را تنها اهل فن می دانند ، به خوبی .

------------------------      --------------------- 

آخ که چه حالی داره اینجور گفتن ! من بهش می گم نعشه نویسی ! تا حالا هزاران بار آدمایی رو که  اینجور می نوشتند  نکوهش می کردم ولی ...... انصافاٌ چه فازی میده ! هی بگی و هی بگی هیشکی هم پشم کلماتت نتونه بالا بره ! تازه خیلیها هم پیدا میشن کلی میبرنت بالا بالا !  اصلا به مغز کی خطور می کنه باهات در بیفته ؟! کسی که این حرفا رو قبول نداشته باشه در واقع من را قبول نداره و زود است هنگامی که بچه محلام او را مضروب کنند به سختیها .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد