حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

کریس انجل

کریس انجل شفا می دهد  

زمانه زمانه سیطره کریس انجل بر جادوی جهان است . 

کریس که با کارهای خارق العاده خود حتی مرتاضان را تحت تاثیر قدرت خود قرار داده و انگشت تعجب هر انسانی را به سوی خود جلب کرده است .  

اما به نظر من او علاوه بر کارهای خارق العاده ای که انجام می دهد شخصیت بزرگ و خارق العاده ای نیز دارد . کریس با فروتنی تمام در بین مردم ظاهر می شود و از شاد کردن آنها ذوق می کند . اکنون او از نظر مالی شرایطی صعودی دارد و بعید است تا زنده است بر عکس چهره های پولساز ورزش و هنر رکودی در کارش پدیدار شود مگر حوادث خاص .  

من با خودم می گویم اگر کریس در دیار ما بود مردم با او چه می کردند ؟ شکی ندارم که از او یک بت می ساختند و او را به درجات بالای ربانی سوق می داند و بسا که او را شفیع دنیا و آخرت می دانستند که البته خدا را چه دیدی می دانم که ندیدی ولی من این مردم را به خوبی دیده ام ؟! شاید شبی صبحی  او را زائیده یکی از انسانهای منور بخوانند ! و تکه نانی را به جهت شفاعت بر بدن او بکشند و به مرضاء خورانند !  

اما این شخصیت شگفت انگیز خود راه را بر همه بست ! او پرورش یافته تفکر غرب است و در تفکر امروز غرب دیگر قدرتهای خیالی آسمانی معنا ندارد و فرهنگ غالب ٬ اندیشه بر روی زمین است .

کریس نام کارهای شگفت انگیز خود را قدرت مغز یا همان ذهن گذاشته و درس بزرگی به آنها که دائم دنبال قدرتهای آسمانی و غیر زمینی هستند و مغز انسان را ضعیف می دانند داده است ! 

او تمامی کارهای شگفت انگیز خود از نقاشی تا راه رفتن در آسمان را ساخته و پرداخته قدرت ذهن خود و شناسایی نیروهای فیزیکی حاکم بر طبیعت می داند نه غیر طبیعی و این را بارها و بارها بیان نموده است .  

اینجور که این پیل مرد به پیش می رود تمامی شعبده و ها و اعجازها که سینه به سینه در تاریخ آمده است را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد و همانگونه که اورا بزرگترین جادوگر قرن نامیده اند شاید روزی بزرگترین جادوگر تاریخ لقب بگیرد و آنوقت سبوی خیلیها خواهد شکست !  

حقیقت کلام اینست که کریس انجل چوب به پنبه کهنه زده . 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد