حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

بیخیال

یکی پیدا شد به حرف من گوش کرد ! 

در تاریخ سوم آبانماه هشتاد و نه  یک پست زدیم و بالاخره یکی پیدا شد و ما را رو سپید نمود نام آن پست بود جنبیدن و شکراً للّه دیروز یکی جنبید ! 

این حرف من یک ادعا نیست و سند دارد آنهم سندی بسیار معتبر که تاریخ نیز به آن چنگ خواهد زد .

امروز ساعت سه بعد از ظهر یکی از نمایندگان بسیار روشن ( در حد لامپ هزار وات کم مصرف شایدم بی مصرف ) در تلویزیون دیارمان که بی طرف نیست و کاملا یکجانبه درد و بلای مردم را به جون می خرد (!) گفت که در ناآرامی دیروز که همه می دانیم جمعیت آن بیش از پنج نفر نبوده یکی از رقاصه های قدیمی حضور داشته که طرفدار فلان کسی بوده  !  

 بسیار خوشحال شدم اولا از اینکه همانطور که من در پست مذکور آرزو داشتم  یکی جنبید و خودش را یه تکانی داد ! و از جهت دیگر اینکه چهار نفر دیگر هم همراه او جنبیدند : 

۱ - خبرنگار واحد مرکزی مردمی خبر  

۲ - یک سرباز وظیفه شناس مراقب رفتار رقاص 

۳ - یک شهروند فضول همیشه درصحنه مشغول فیلمبرداری با دوربین موبایل جهت بلوتوث بازی  

۴ - مادر رقصنده که پشت سرش بود و دائماً قربون صدقه قر کمر بچه اش می رفت  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد