حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

دوکلوم حرف

خدا چیست کیست کجاست ؟  

به من چه.. به تو چه .. به ما چه ! 

اصلا آدم نمی تونه حرف بزنه ! میگی خدا کیست میگن زبونت رو گاز بگیر خدا که شخص نیست که تو میگی کیست !!!  

میگی خدا چیست میگن مگه در مورد موتورگازی صحبت میکنی که میگی چیست !!! 

میگی کجاست میگن مگه خدا جسم هست که میگی ...!!! 

آخه عزیز من شما که اینقدر تجسمتون فول هست یه شکلی ... یه نقشه ای ... یه عکس هوایی از خدا بدین !!! 

راستش نه از علت و معلول چیزی دستگیرمون شد نه از قیاس و استقرا و نه سیستم فوق پیشرفته شهودی و غریزی ! 

حالا اینو داشته باش میان میگن خدا گفته اینکار رو بکن ...اون کار رو نکن !  

نمی خوام تشکیک در کسی بوجود بیارم ولی میخوام به بزرگترهام بگم که متاسفانه عقل انسان بدجوری رشد کرده و دیگه وقتشه یه استدلالهای جدید و قوی بیاورید وگرنه من و شما میمونیم و حوضش ! 

اون ننه بزرگ ما بود که  اگه بهش میگفتن چون خدایی وجود داره دیگ سنگی واسه آبگوشت خوبه ... کیف میکرد از این رابطه علّی ! اما بچه شیرخوار امروزی تا نتیجه آزمایش دی ان ای خودش و 

 پدر- مادرش رو نبینه به اونا نمیگه بابا مامان !

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد