حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

قیمت

تورم تورم تورم تورم تورم تورم تورم تورم تورم تورم .............

که میگفتن این بود ؟! 

اینقدر کردن توی گوش ما که تورم بد است ... تورم بد است .. تورم بد است .  حالا که به وضوح داریم میبینیم قراره دیه از چهل میلیون به نود میلیون یعنی یه چیزی بالاتر از صد درصد برسه انگشت تعجب به دماغ خود میگذاریم . ( دماغ به معنای مغز )  

عجب !!! این تورم کجاش بد بوده ؟؟؟  

یعنی ارزش مالی انسان بیش از دو برابر بشه ! یعنی بهتر از این میشه ؟! آهان کجا هستند این

 انجیو های حقوق بشری ؟! 

 حسابش رو بکن من بعد از دستشویی  هفتاد کیلو  هستم به نقلی میشوم هرکیلو ۱٬۲۸۵٬۷۱۴ تومان !                                                                                                        

 توجه : در این نرخ گذاری هیچگونه اشارتی به عقاید انسان نشده است .  

دوباره بشینید مثل این خاله زنکها بگین در ایران ارزش انسان به اندازه گوسفند هست !  گوشت گوسفند شنیدم بطور میانگین یه چیزی حدود ۱۵۰۰۰ تومان است .  

حالا میریم تو فاز ریاضی :

۱۵٬۰۰۰ < ۱٬۲۸۵٬۷۱۴  

این معادله را تفسیر میکنیم  :

گوسفند < انسان   

نتیجه اخلاقی ـ ریاضی اینکه : ای عزیز جان برادر که با انسان مثل گوسفند توی سلاخ خونه رفتار میکنی بدان و آگاه باش که ارزش انسان خیلی بیشتر از حیوان است .  

جون من فکر کن ! شعبده بازی نبود یه دو دوتا چارتای ساده بود نه تفسیر و ترویج علوم انسانی !    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد