حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

مهریه

 

 

ای کاش منهم پرنده ه ه ه ه ... چیه ؟ ای کاش منهم یه دختر بودم ! 

عروس میشدم ... خوشگل میشدم ... ناز میشدم ...  

خلاصه بعد از کلی کرم ریختن ۵۰۰ تا سکه تو حلق پسره میکشیدم بیرون ... می رفتم حالشو می بردم

ما رو باش از فمنها حمایت میکنیم ...  

سکه دونه ای ۴۵۰۰۰۰ تومان .... دستمزد پایه قانون کار ۳۳۰۰۰۰ تومان ! مابه التفاوت ۸۰۰۰۰ تومانش رو شاه دوماد ... تشریف ببرن توی زندان خلا بشورن

من یکی که هم واسه حرمت به وجود زن و هم بواسطه فرار از زن ٬ ازدواج نمی کنم !  

 

پینوشت ۱ : بیان مبلغ دستمزد پایه نیتی در توجه دادن کسی به یک سوم بودن آن به خط فقر نداشت .  

پینوشت ۲ : اینکه گفتم قصد ازدواج ندارم منظورم تا فردا بود ... همونطور که فردا ممکنه بگن که اون عزیزان توی زندان بجای خلا شستن  سیب زمینی پوست بکنند .  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد