حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

قول

خب نقل محفل چون شیرین آید از دهان نیفتد : 

 

حالا شانس من رو ببینید ٬ توی این عمر کوتاهی که تا امروز کردم در یک حرکت ٬ فقط در یک حرکت اومدم یه وبلاگ زدم و خواستم تنهایی حکومت کنم ٬ حالا بعد از چند هزار سال حکومت حاکمان خوب و بد و دیکتاتورهای مختلف ٬ ملت روی زمین دموکرات شده اند و تیشه بر ریشه حاکمان مسلسل وار میزنند !   

 

به این میگن طاله سیاه من !

 

این شعر زیر نمی دونم از کیه ( مطمئن هستم از شیخ عباس نیست ) هرچند به مذاقم خوش نیومده ولی خب می خوام نقطه شروعی واسه اصلاحات در وبلاگم باشه و کم کم به نظرات دیگران هم اهمیت بدهم .  

 

و اما : 

 

 چون باده ی اوضاع جهان صافی  نیست

یک ظالم اگر کشته   شود   کافی   نیست

  

حکام ستم پیشه بدانند همه  

این قرعه فقط به نام قذافی   نیست  

 

 

پینوشت  : قول میدم نظرات دیگران را در وبلاگم نمایش بدهم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد