حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

انوشه

امروز داشتم در مورد یه سری از همولایتی ها که در دیار فرنگ دارای جا و مقامی هستند مطالعه می کردم ٬ از پروفسور مغز در جرمانی تا دو برادر ثروتمند در بریتانیا و  ده ها نفر دیگر ... 

 

اما من یه جور دیگه به قضیه نگاه می کنم . 

 

دویست و بیست و سه سال دیگر در محافل بشری صحبت هایی به میان می آید از ترین ها و اولین ها و ... 

 

از دیدگاه من امروز ما فقط یه نفر را داریم که ممکن است اسمش مثلا در کتاب جغرافیای یکی از کشورهای فرنگ بیاید ، به درست یا نادرستش کار ندارم ولی اون شخص کسی نخواهد بود جز  

 

انوشه انصاری اولین زن توریست فضایی در تاریخ . 

  

اگه یه امریکایی بود می دیدیم همین امروز واسش چه می کردن و چقدر توی سر این کشور اون کشور می زدند ! که زنهای ما فلان و بهمان و آزادی و فکر جهانی و صد جور افاده !  ولی خب همولایتی من و امثال من اعم از ارزشی و غیر ارزشی !  

 

 اما از این مساله جهانی مربوط به او که بگذرم یه مساله شخصی در موردش خیلی نظرم رو بهش جلب کرد و اون جایزه سنگینی بود که واسه ساخت یه سفینه تفریحی قرار داد !!! 

 

به نظرم این نشون از فکر بلند و وسیعش داره یعنی ترغیب دیگران از هر قوم و نژاد به سوی فضا ! 

 

فکر میکنم او هستی را شناخته !  

 

جهانی شدن شاید  هدیه هستی به تفکر او بود .  

 

 

 

 

 

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد