حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

یاد گیری

در سی سالگی هستم و تا به امروز ...  

 

یاد گرفتم که من هم یک سوسک هستم  

یاد گرفتم عقل برای اندیشیدن است نه فقط برای ارائه اطلاعات ذخیره شده  

یاد گرفتم اسطوره را حقیقت ندانم  

یاد گرفتم هرکاری را که پدرم انجام می داده من نباید الزاما انجام بدهم  

یاد گرفتم من عضوی از اجتماع هستم هرچند  حتی یک نفر همفکر و هم عقیده ام نباشد 

یاد گرفتم احترام به ذره ذره هستی ، از کوه و درخت و حیوان تا به انسان ، هیچ چیز از من بودنم کم نمی کند  

یاد گرفتم از قانون هستی گریز نکنم 

یاد گرفتم که من هم از هستی هستم  

یاد گرفتم عشق یک حقیقت است ... (۱) 

یاد گرفتم با خودم هم مهربان باشم  

یاد گرفتم بدون شهوت هم میتوان زندگی کرد 

یاد گرفتم که یادگرفتن خوبست . 

 

-------------------------------

(۱) عشق یک حقیقت است که من از آن هراسانم .

-------------------------------   

پاورقی : سی سال چیزایی که یاد گرفتم یه صفحه هم نشد ! واسه یه کتاب جیبی شدن یادگیریهام  یه پنجاه و شش هفت سال نوری سن لازم دارم !!!  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد