حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

گلشیفته

 

بله خلاصه اینم از سلسله جبال تابو شکنی توسط هم نسلان ما . 

اشارت به خانوم گلشیفته فراهانی هست که هر روز قدم در راههای دشواری میگذارد که من به عنوان تنها یک بیننده دست و پام شروع به لرزیدن میکند ! 

اما اینجانب با عنایت به اینکه همنسلان خویش را به خوبی میشناسم و همه در زیر یک رواق پرودهشده ایم بر این اعتقاد هستم که این تازه  اولشه !!! 

به زودی همانطور که موسیقی ایران به خارج کوچ کرد و علی رغم انگهایی که بر اهل خوانندگی زده شد باز میبینیم که جوانانی هم با چهره هایی خاص فرهنگ غرب و هم با ادبیات بی پرده و بی سانسور روز به روز طرفداران بیشتری در داخل را جلب مینمایند ٬ سینما نیز ستون خیمه خود را در بلاد غربی بنیان خواهد گذاشت . اگر با انگشتهایمان  یک جمع ساده بزنیم فکر کنم تعداد بازیگران و کارگردانهای مهاجرت کرده بسیار قابل توجه هست که روز به روز بر تعداد آنها افزوده نیز میشود . 

 

حالا ممکنه گلشیفته یه بار برهنه بازی کنه یه بار با چادر ! بازیگری همینه ! ناگزیره !  

 

 

پینوشت : فکر کنم یه ۵۰۰۰ نفری هم از اهالی خانه سینما که به تازگی تعطیل شد نیز در به در دنبال بلیط  واسه زیارت غرب هستند . 

تکمیلی : با یکی از دوستان بحث حجاب و بدون حجاب داشتیم و به نتیجه نرسیدیم ٬ حالا را بگین که پای برهنگی هم به میان آمد !!! 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد