حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

تحریم 2

 

 

 

با عنایت به شکوفایی اقتصادی در ماههای اخیر و رفاه هر چه بیشتر از پیشتر معیشت زندگی و تحقق اصول توسعه یافتگی مورد نظر سازمان ملل متحد همچون : نیاز های اولیه و اشتغال و رفاه و امنیت روانی مردم سرزمینمان بدین وسیله از اتحادیه اروپا و ایالات متحده امریکا عاجزانه خواهشمند است که در این راه افتخار آمیز جون مادرشان دست از سر ما بردارند ! بی خیال ! بابا این حقوق بشر نیست ! بهتره اینجور بگم : ذیس ایز جنوساید !  

 

------------------------------- 

پینوشت ۱ : خوشبحال پدر پیرم ! در حالی که من دارم حرص و جوش میخورم ٬ اون رفته در مراسم روضه خوانی  شرکت نماید

پینوشت ۲ : من حاضرم به خاطر اینده مردم و سرزمینم به امریکا که سهله به گینه بیسائو هم التماس کنم !

پینوشت ۳ : البته همه گزینه ها روی میز است !  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد