حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

هموطن کشی

 

در این روزها یه نکته ای که اصلا هم مهم نیست و به من ربطی هم نداره فکرم رو مشغول کرده . 

گهگاه از رسانه ها تصاویر کودکان و زنانی رو میبینم که تیکه تیکه شده اند .  

مکان : سوریه  

توسط  : حاکم بشار الاسد  

چگونه : یا گلوله و یا سقوط سقف بر اثر اصابت گلوله بزرگتر  

چرا ؟ چون پدر و پسر و دختر بزرگ خانواده با حاکم بشارالاسد سر سازگاری ندارند !!! 

 

من الان خودم رو در نقش یک آدم  نفهم  و بی شعور قرار میدهم : 

بچه سه ساله فرقش از وسط نصف شد خب نتیجه ای که حاکم محبوب من از این قضیه می گیرد ...

صبر کنید  ...  

حاکم پیروز میشه ؟ نه 

پدرش و خواهرش میترسند ؟ خب معلومه که نه ! خشم و نفرتشون بیشتر هم میشود ! 

آهان دنیا و سایر کشور ها ازش حساب خواهند برد ؟ اونم نه ! دیگه هیشکی روش حساب نمی کنه . 

در تاریخ ... ؟ اونکه اصلا اسمش رو نباید برد !  

راستش هیچ نتیجه ای جز قرار گرفتن در  مکان جدید  قاتلین  هموطن خود در قرن بیست ویک  نیست : مجاری فاضلاب ! هرکس باور ندارد از برادر معمر قذافی بپرسد !  

 

پینوشت : حالا این مردم پست اداری و مملکتی تو را نمی خواستند باید اونها رو به قتل می رساندی ؟ 

پینوشت بعدی : به فرض توطئه غربیهاست و اینایی که راهپیمایی میکنند تروریست هستند ٬ آدم حسابی بچه و طفل که گناهی ندارند ! زنی که داره توی خونه آشپزی میکنه که گناهی نداره ! 

حرف آخر : کلا کشتن کار بدی است  .   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد