حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

همجنسگرا

 

مسئله ای نه چندان جدید ولی هر روز داغتر و داغتر ! 

 

همجنسگرایی ریشه در درازای تاریخ بشری دارد ٬ بوده و هست ! آهان گفتم بشری ،  لازم به پیوست هست که حیوانات نیز اهلش هستند ! گوسفند نری را دیدم که با نرینه دیگری مشغول صفا بود ! 

 

اما به عقل اگر به این موضوع بنگریم راه به آزادی رفتار می بریم و جایی برای نکوهش همجنسگرایی نخواهد ماند .  

 

اگر اهل دین باشیم خب تکلیف مشخص است ، ممنوع . 

 

اما خب من میگم به فرضی که همجنسگرایی بد است ، اما کسانی که هستند چه ضرری برای جامعه و زندگی سایرین دارند ؟ 

 

اما نکته اینکه بعضیها میخوان در آب گل آلود ماهی بگیرند و همجنسبازی رو با همجنسگرایی یکی کنند !!! 

 

 همجنسبازی همان فاحشه گری هست و به دنبال رابطه جنسی نامشروع ! 

 

همجنسگرایی شبیه همان میل مشروع به جنس مخالف است که یا در حد دوستی می ماند و یا به ازدواج منجر میشود .   

 

 

 پینوشت : من همجنسگرا نیستم ، دوجنسی نیستم ، مشکل جنسی هم ندارم ! فقط نظرم را گفتم حالا هی گیر بدین ... !!! 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد