حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

شیخ زیباکلام

 

گویند که روزی شیخ صادق زیبا کلام بر بالای منبری در دانشگاه صنعتی شریف فرمود که یک شاخ موی محمد ابن عبدالله را به داریوش و کورش و تخت جمشید و پرسپولیس و خلاصه همه دم و دستگاه ایرانی جماعت نمیدهم ! نوروز سیخی چند ؟  

خلاصه معامله سختی هست ٬ 

 از دیدگاه اینجاب بهتر است تا کترین اشتون از اتحادیه اروپا در عراق و در اجلاس ۱+۵ حضور دارند یه دفعه شیخ ما را نیز به آن اجلاس برده و بشود شیخ صادق +۱+۵!  

نکنه نظری افتد و این معامله ی یک تار مو با بزرگان و تمدن ایران زمین جوش بخوره ! 

بابا حاج شیخ سید صادق زیبا کلام !!! استعداد بساز بفروش شدن هم نداری !!! 

یادش بخیر  اون سالهای اصلاحات کارت گرفته بود اومدی توی شهر ما سخنرانی ٬ همینایی که داری واسشون چهچه میزنی نذاشتن توی هیچ سالن کنفرانسی سخنرانی کنی ٬ به ناچار بردیمت توی یک مسجد کوچیک واسه ما جوونای بیست ساله چهچه بزنی !!! 

خب کار تو چهچه زدن و یه لقمه نون ماست و پنیر برای زن و بچه فراهم کردنه !!! حالا واسه کی بزنی مهم نیست ! 

من میگم حالا که اومدی پای معامله بگو ببینم حاضری یه تار موی یک حبشی را با بابک خرمدین  عوض کنی ؟ باور کن ما ایرانی ها ارزون فروشیم ٬ مشتری میشی . 

شیخ صادق خیلی خیلی زیبا کلام ! پدرم ! اینو که میگی اونوقت یه بچه بیست ساله هم پیدا میشه و کم تحمل ٬ به ناگاه می گوید : یک موی گندیده کورش بزرگ را به تمامی مقدسات جنابعای مثل ... نمی دهم !!! 

حاجی سنجیده حرف بزن ! شیخنا ! نمیگم به تمدنت و تاریخت و فرهنگت احترام بذار ولی توهین نکن که بوی بی ریشگی به هوا برمی خیزد !!! 

حاجی بی خیال !!! 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد