حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

گم شدن مدارک

 

مواجهه با یه اتفاق در نگاههای مختلف : 

  

دیروز جلد مدارکم به همراه ۶ عدد کارت ای تی ام ٬ گواهینامه ٬ کارت ملی و کارت سازمان رو گم کردم    

آخر وقت بود که متوجه شدم نیست و زمین و زمان رو توی اداره و خیابون گشتم ٬ یادمه تا یه جاهایی توی بازرسی باهام بود اما از وقتی دم اداره پیاده شدم دیگه یادم نبود که همرام بود یانه .   

 

بگذریم از دیروز تا امروز خیلیها حدس و گمان زدند و بعضی هم خیلی کمک اما  شیوهای مختلف واسه پیدا شدن از همه جالب انگیز تر بود  .   

مامان : پول نذر کرد واسه فلانی !  

همکارم ح د گفت : پانصد تومان بذار لای سوره نمی دونم گفت یونس یا یوسف ٬ یه همچین چیزی !

همکارم ع ف : اصلن ناراحت نباش تو چون دلت صافه مدارکت به دست یه آدم منصف میفته !

همکارم م س : خب از حالا برو دنبال کاراش به حل اختلاف گزارش بده و کارتهای شتاب رو هم بسوزون  

 

خودم :  

  

- نذر ؟!!!

- پول لای قران !! 

- دل صاف ؟!!

- آره اگه تا فردا پیدا نشد میرم اطلاع میدم  

  

جالبه تنوع تفکر در یه محیط به این کوچکی چقدر متفاوت !!!  

 

-----------   

خواهش میکنم نگران نباشین و پیشنهاد ورد و جادو ندهید ! پیدا شد ٬ توی ماشین بازرسی اون سازمانی بود که مشترک با هم رفته بودیم ٬ دیروز گشته بودن ولی لا به لای مدارک یکی دیگه از بازرسها گرفته بودن و امروز کشف شد !!! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد