حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

۲۵ خرداد

از انجا که در محافل بحث و گفتگو پیرامون ۲۵ خرداد سه سال پیش جاریست ما نیز گفتیم نظراتی در این پیرامون شلیک نماییم ٬ باشد که بر دیواری گچی خطی اوفتد . 

از دید من اگر در فردای ۲۵ خرداد این رفته بود نزد اون و اونجاهاشون رو به هم نشون میدادند به احتمال خیلی زیاد نتیجه بهتری داشت . 

چی ؟ متوجه نشدین !؟ بازش کنم ؟ خیلوخب : 

اگه میرحسین به جای حرکات قهر آمیز  با حاکمیت رفته بود به پای میز مذاکره می توانست حرکت اصلاح طلبانه بحق خودش رو بهتر پیش ببره . 

درسته که میگفت می خواد همراه و دنباله روی مردم باشه و  بود ولی اینکارش یه تعارف عملی بود !!! 

پدر من ! مردم که تکنیک و تاکتیک سیاسی بلد نبودند ! فقط هدف رو خوب میشناختند .    

حرکات قهر آمیز پراکنده و گهگاه تند و خشن هیچ نتیجه خاصی که منجر به رسیدن به هدفی خاص شود در پی نداشت . فحش و درگیری های شدید چه دردی رو دوا کرد ؟! بجز ایجاد زخمهای التیام ناپذیر برای عده زیادی ! 

به نظرم هنوز هم باید به فکر اصلاحات باشند ولی نه از نوع محمد خاتمی !!! به اشکال و منشهای نوین ! 

اشکال نوین چه جوریه ؟ نمی دونین ؟ آخی ! منم نمیگم !! 

 

پینوشت کاملن جدی : من اهل سیاست نیستم ٬ هیچگونه فعالیتی هم ندارم ٬ برانداز هم نیستم ! فقط و فقط یه تماشاچی هستم . اصلن هم دوست ندارم اینجورا باشم !  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد