حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

جمعیت

 نتایج آمار سال گذشته هم رسانه ای شد  

 

 

از آنجا که اینجانب نیز از تحفگان نسل شصتیها هستم و پدر و مادر مهربانم با اینکه در آغازین روزهای فرتوتگی و پیری بوده اند باز به اهداف مقدس نظام لبیک گفتند و با همتی والا کمر همت بر بستند و قصد تولید من نمودند و اینکه این عملیات با چه کمیت و کیفیتی و در چند روز  به طول انجامید بر همه پوشیده است !!! 

 

اما پدر که امروز نیست رمز را بر من گشاید ولی آنچیز که عیان است من پسر آن پدرم و شهودی بر فنون آگاه ! پس میتوانم  راهنماییهایی را به دولت فخیمه سرزمینمان ارائه نمایم باشد که مثل موریانه بچه بریزه توی مملکت .   

 

۱ - دولت بزرگوار میتواند تعداد سه شب جمعه در هفته قرار دهد مثلن تقویم ایرانی چنین شود : 

شنبه ٬جمعه ٬ دوشنبه ٬ جمعه ٬ چهارشنبه ٬ پنجشنبه و جمعه   

 

۲ - پخش کاندومهای سوراخ در بازار 

 

۳ - به جهت آسودگی خیال صیغه ها و کارگران جنسی ٬ ارائه شناسنامه به فرزندان با پدران 

 نامشخص با عنوان نام پدر : دولت  

 

۴ - تاسیس مراکز تولید جنین فوری با استخدام  زنان و مردان مقید و خواهان اجر دنیوی و اخروی  با بیمه و رعایت حداقل حقوق قانون کار   

 

۵- اجازه وارد نمودن بیش از اندازه ی تعیین شده یعنی ختنه گاه در حین روزه بودن   

 

۶ - قطع یارانه نقدی عقیمها و ناتوانان جنسی و زنان یائسه

 

۷ - تشویق خانواده های کسانی که فرزندشان دچار مرگ مغزی شده به ارائه رحم و تخمدان به پیر زنها  

   

۸ - اجرای طرحهای فرهنگی ٬٬٬ مثلن بجای سیمرغ بلورین در جشنواره سینما ٬ تندیس حاجی دودول طلا به برندگان داده شود .  

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد