حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

از فوتبال

به نظرم با استاندارد ترین فوتبالیست تاریخ ایران تا امروز مهدی مهدوی کیا هست  

 

بهترین گلزن علی دایی 

 

کسی هم که به حد بسیار بالایی حتا در حد سری آی ایتالیا میتونست برسه و نرسید فرهاد مجیدی بود  

 

محمد نوازی هم بعلت همزمانی با مهدوی کیا سوخت !!!  

 

ولی خب فکر میکنم بهترین بازیکن تا به امروز علی کریمی باشد با این توضیح که هرگز میزان استانداردی که برای مهدوی کیا قائلم برای او نیستم .  

 

اما فوتبالیستی که نه میتونست جایی برسه و نه حقش بود و نه هیچ استانداردی در بازیش بود خودم بودم ! 

 

پ ن : آدم در زندگیش باید کج بشینه ولی راستش رو بگه !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد