حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

حقیقت زشت

درد من تنها تنهایی نیست و توجه داشته باشید که: je pens , donc je suis

فرزند مطهر


بله ، فرزند مطهر هم داره به پایان داستانش نزدیک میشه 


عجالتن کمرش  بر زمین گود زورخانه ی مجلس خوابانده شد  


اما من دارم فکر میکنم رابطه ی ساپورت زنان و حصر خانگی رهبران جنبش سبز چیه که علی مطهری چند سال هست  بعد از سلام و بسم الله و عرض ادب خدمت حضار محترم ، در هر مجلسی اول میگه ساپورت زنها فلان است و بعد میگه حصر خانگی بهمان است  ! 


پ ن : واسه کسایی که توی جامعه اهل چشم چرانی نیستند و از پوشش لباس مردان و زنان خبری ندارند  عرض کنم که ساپورت به شلوار چسبان زنها گفته میشود که برای بندگان اهل کف خطرناک تشخیص داده شده است . 


پ ن 2 : اهل کف آن دسته از بندگانی هستند که به  عارضه بیماری جنسی دچارند  و با دیدن هر قسمت برجسته از زن یا مرد نوجوان ، دین و ایمان خود باخته و از خود بیخود میشوند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد